Training

Trainingen

Trainingen die bijdragen aan kwaliteit

Communiceren is verbinden met en zonder woorden op verschillende lagen. Dat valt te leren!

Trainen gaat over oefenen, uitproberen en zelf ervaren wat werkt en wat niet.

E-learning en live trainen

De Wkkgz is het kader waarbinnen de klachtenfunctionaris het werk van klachtopvang en afhandeling doet. De klachtenprocedure en het klachtreglement omschrijven de uitvoering daarvan binnen uw organisatie.

Met e-learning kun je dit wettelijk kader en de werkwijze binnen de organisatie bekendheid geven in alle lagen van de organisatie zodat deze kennis beschikbaar wordt.

Trainen gaat over het aanleren van vaardigheden, in het kader van klachten, gaat dit veelal om ‘communicatie: klachtopvang, de-escalatie, klantvriendelijkheid etc.

Training op maat

Een training is afgestemd op wat nodig is binnen de organisatie. Aan de hand van de ‘leerbehoefte’ ontwikkelen we een maatwerk training. Theorie en oefenen hebben daarin een rol in de verhouding van zo’n 30 en 70 procent. We leren het snelst door te doen, waardoor vaardigheden beklijven. Terugkombijeenkomsten of Coaching ondersteunen dit proces.